Tillbaka Logga in Bli medlem

Här var det tomt!
Mats
Användare

Här var det tomt! - 2006-07-18 23:36    

Jag undrar hur många som använder det här forumet?
Det verkar lite "amatörmässigt" också eftersom det förekommer lite felstavningar. Inte för att jag vill klaga, då jag själv producerar dylikt. Skriver fortare än bra! Men i alla fall!

Jag försöker hitta ett forum för att diskutera en fysisk teori jag har. Har försökt hos etablerade forskare, men antingen tas inte mina funderingar på allvar, eller så får jag "Goddag Yxskaft" svar! Ännu har jag inte hittat nån som kan motsäga min teori.

Ibland behövs det idéer som går på tvärs emot de etablerade, menar jag. Skulle teorin kunna vederläggas skulle vi kanske samtidigt kunna förklara vad gravitation, magnetism är. Den skulle också kunna ligga som grund för att förflytta föremål i tiden.

Jag är kanske en "tok", men vill diskutera den seriöst och är beredd att släppa min mångåriga fundering om någon kan övertyga mig vetenskapligt att jag har fel! Jag avser inte att brottas med andra "tokar"!

Jag bara undrar! Finns det någon kunnig i matematik och fysisk teori, som är villig att deltaga i en sådan diskussion?

Okänd
Användare

sv:Här var det tomt! - 2006-11-20 16:40     

" MAN FÅR FÖRST LÄRA SIG KRYPA, INNAN MAN KAN BÖRJA GÅ "

Om dessa självutnämda profeter hade haft lite utbildning, så skulle
det inte skada.

Tyvärr så flummar dessa profeter ut i fantasier " utan sans och vett" alltför ofta.

Allt detta tydligen, i brist på utbildning/kunskap, TYVÄRR.